TIL-Tid Personal

För att enkelt hantera oförutsedda händelser och effektivisera internkommunikationen vad gäller exempelvis sjukfrånvaro, passbyte, ledighet, medarbetarundersökning och viktig information kan du använda appen TIL-Tid Personal.
Med den nya uppdateringen av TIL-Tid Personal säkerställs en sömlös integrering så att informationen alltid är uppdaterad – oavsett om du jobbar från datorn, surfplattan eller mobilen.
TIL-Tid Personal kan användas med TIL-Tid Online överallt och när du vill. Allt som krävs är uppkoppling. Med användarvänliga funktioner får du mindre administration, kapar kostnader och frigör värdefull tid som kan läggas på verksamheten och kunderna. TIL-Tid Personal presenteras i samarbete med ipool.

Optimerad bemanning

Med ett klick godkänner eller avslår du ansökningar om passbyten eller ledighet. Appen hittar och föreslår automatiskt de medarbetare som vill arbeta de vakanta passen. Du behöver aldrig mer ringa runt för att få in personal.

Alltid uppdaterad

Personalen har ständig tillgång till det senaste arbetsschemat i appen. Dessutom finns det möjlighet att sätta upp en interaktiv anslagstavla som uppdateras i realtid när du ändrar i schemat. 

Enkelt för personalen

Appen förenklar även dina medarbetares liv. De kan enkelt och direkt i mobilen ansöka om passbyten, anmäla när de kan arbeta fler pass, lägga in önskemål om ledighet och mycket mer.

Ökad delaktighet

Att genomföra medarbetarundersökningar har aldrig varit enklare. Med enkätmodulen i appen kan du lätt genomföra undersökningar och få en tydlig rapport med sammanställd statistik om vad medarbetarna anser i olika frågor som rör verksamheten.

Snabb interninformation

Du kan snabbt och enkelt skicka meddelande till enstaka individer eller grupper och få bekräftelse på vilka som läst. I appen har även personalen snabb åtkomst till personalhandbok, rutinbeskrivningar och andra viktiga dokument.