fbpx

Välmående och lönsamma verksamheter

Välmående och lönsamma verksamheter.

(Specialgäst Göran Adlén)

Välmående och motiverade medarbetare är grunden för varje framgångsrikt och lönsamt företag. Men hur säkerställer du att din arbetsplats främjar både hälsa och produktivitet?

Du är inbjuden till ett exklusivt och kostnadsfritt webbinar där du får lära dig att:

• Skapa balans mellan hög produktivitet och personalens välmående.
• Öka engagemang och motivation samt minska personalomsättningen.
• Använda feedback och rapporter för att fatta välgrundade beslut.
• Optimera schemaläggning och arbetsflöden som ger ökad lönsamhet.

Webbinaret hålls av experter inom workforce management och riktar sig till dig som vill utveckla en hållbar arbetsplats och maximera verksamhetens effektivitet.

Specialgäst: Göran Adlén!
Lyssna till en av Sveriges mest prisbelönta föreläsare och trendspanare som delar med sig av sina insikter om framtidens arbetsplats.
Möt våra experter:
Mårten Halldin från Flourish
Ett pulsmätningsverktyg för att löpande följa upp medarbetarnas arbetsmiljö och trivsel. Feedbackinsamlingen sker i valfri chattkanal som medarbetaren själv väljer. Hör en butik berätta om effekterna av att, på allvar, lyssna på medarbetarna, öka delaktigheten och ge cheferna rätt verktyg att utveckla teamen. Läs mer på flourish.se
Allireza Ghahremani från Ahum
En innovativ molntjänst med inbyggda hälsoverktyg som tester och utbildningar, som hjälper medarbetarna att hantera stress och psykisk ohälsa. Ahum förbättrar medarbetarnas välbefinnande genom att erbjuda snabb tillgång till stöd och självhjälp, vilket minskar sjukfrånvaron och förbättrar kundbemötandet.
Läs mer på ahum.se.
Andreas Hallingström från Cappy
Öka engagemang och motivation med Cappy – Sveriges ledande tjänst för en modernare löneupplevelse där medarbetare kan ta ut del av lön direkt efter avslutat pass. Attrahera, motivera och minska korttidssjukfrånvaro samtidigt som du förenklar bemanning och rekrytering. Läs mer på cappy.se
Fabian Haglund från StoreSprint
StoreSprint förbättrar rutiner och verksamhetsdriften, ökar produktiviteten och bidrar till en bättre arbetsmiljö. När personalen vet vad som ska göras och prioriteras, så minskar onödig stress samtidigt som trivseln och resultaten ökar. Läs mer på storesprint.se  
Roberto Spagnolo från Tiltid
Oss känner du redan och vi är, som alltid, Sveriges ledande schema- och bemanningssystem för handel, restaurang och besöksnäring. I slutet på eventet bjuder vi på en smygtitt av Tiltids nya och omdesignade webbklient som släpps nästa år.
När? Var? Hur?
Datum: Tisdag 5:e november 2024
Tid: Klockan 10:15 - 12:00
Längd: 1 timme och 45 minuter
Var: Microsoft Teams

OBS! Kan du inte vara med?
Anmäl dig och få en inspelning via mejl senare!

Vi ser fram emot att träffa dig online.
Varmt välkommen!
Facebook
Twitter