Tiltid är en molnbaserad helhetslösning för schema- och bemanningsoptimering med ett modernt och användarvänligt gränssnitt anpassat för handeln, restaurang- och besöksnäringen.
Tiltid hjälper dig att effektivisera driften, minska administrationen och dessutom minska tids- och varusvinn.
Genom att koppla samman Tiltid med olika datakällor och it-system får du en attraktiv helhetslösning anpassad efter din verksamhets behov.
Självifyllande dokumentmallar vinner tid. Med förslag på korrigeringar och smarta varningsnotiser undviks tidsödande misstag.
Via våra molnservrar får du den prestanda som krävs för att kunna jobba snabbt och effektivt. Arbeta säkert när du vill och var du vill.
Tiltid har en låg och fast månadskostnad med ett obegränsat antal användare, fri support och ingen bindningstid.
För en förbättrad användarupplevelse på vår webbsajt använder vi cookies som lagrar och får åtkomst till information på din enhet. Genom att acceptera dessa cookies tillåter du oss att behandla data som surfvanor eller unika ID:n. Att avböja cookies kan påverka webbsajtens funktioner. För mer information, se vår integritets- och cookie-policy samt lagen om elektronisk kommunikation.