Öka servicen – sänk kostnaderna!

Turnpike är ett svenskt företag som utvecklat en innovativ tjänst för smarta klockor som effektiviserar den dagliga driften i butiken. Givetvis är Turnpike helt integrerat med TIL-Tid.

Kombinationen TIL-Tid och Turnpike gör det möjligt att jobba effektivare, leverera en högre servicegrad och en bättre kundupplevelse till en lägre personalkostnad. Före arbetspasset: TIL-Tid. Under arbetspasset: Turnpike.

”TIL-Tid och Turnpike ger den bästa kombinationen av bemanning och kommunikation internt, både innan och under arbetspasset. Schemat och eventuella ändringar syns direkt i klockan så alla vet exakt vad som skall prioriteras."

Turnpikes lösning är integrerad med TIL-Tid så att systemets effektiva tidsplanering och optimerande bemanningsfunktioner finns tillgänglig för både Turnpikes och TIL-Tids användare. När personalen vet vad de ska göra, och hur de ska prioritera – då ökar både kundfokus och arbetsmotivation. Verksamheten blir mycket mer effektiv samtidigt som negativ stress minskas och arbetsmiljön förbättras. Meddelanden, notiser och schemaförändringar (samt även uppgifter och rutiner om man vill) syns direkt i rätt klockor och kan lätt bockas av. Rätt medarbetare agerar i realtid på olika behov, oavsett om den som kallar är en kund eller kollega som behöver hjälp eller en återvinningsautomat som nästan är full.

Med TIL-Tid/Turnpike

Läs mer om Turnpike här!