Spar massvis med tid med Kivra och digitala avtal!
Genom att införa Kivra för digital dokumenthantering kopplat med Tiltid förenklar du inte bara arbetsflödet utan stärker även säkerheten för både anställda och ditt företag. Med Kivra kan du enkelt skicka digitala dokument direkt till medarbetarna för säker signering med e-id och samtidigt minskar pappersarbetet.
Vi erbjuder en lösning som är anpassad för din verksamhet redan från start:
• Sparar tid och resurser.
Med Tiltid x Kivra minskar den administrativa bördan, vilket ger dig och dina medarbetare mer tid att fokusera på annat.
• Få full kontroll på dokumenten
Genom att använda Tiltid x Kivra har du hela tiden koll på alla dokument och deras aktuella status.
• Slipp kostsamma konsekvenser
Undvik att något blir fel eller glöms bort. Tiltid x Kivra hjälper dig att uppfylla gällande lagar och regler.
• Minska pappersanvändningen
Ta steget mot en mer hållbar och digital arbetsplats.
• Erbjudande!
Beställ Kivra x Tiltid senast 11 november och få 25% rabatt på uppstartskostnaden.
Du betalar endast 825 kronor (ord.pris 1 100 kronor). Boka på https://tiltid.se/kontakt/
Att komma igång med Tiltid x Kivra är enkelt och prisvärt. Tjänsten kräver endast en engångskostnad för installationen. Därefter betalar du bara ett liten kostnad för varje tillfälle du använder tjänsten. Det betyder att du inte behöver bry dig om löpande abonnemangsavgifter. Läs mer på https://tiltid.se/kivra